Betalen

Betalen

Veelgestelde vragen

Betaalmogelijkheden

Cadeaubon

Kortingscode inwisselen


Veelgestelde vragen



Mijn bestelling staat op Pending, wat betekent dat?
Dit betekent dat de betaling nog niet is gekoppeld aan een bestelling. 

Ik heb per ongeluk meerdere bestellingen geplaatst, maar slechts 1 betaald (via MultiSafePay), wat nu?
Wij nemen alleen bestellingen in behandeling waarvoor een betaalbevestiging is ontvangen van MultiSafePay. De andere bestellingen vervallen vanzelf. U hoeft hiervoor niets te doen. Eventuele e-mails van MultiSafePay hierover kunt u negeren.

Ik heb al betaald, maar toch krijg ik nog e-mails van MultiSafePay?
Soms worden betalingen onder hetzelfde ordernummer tweemaal bij MultiSafePay aangemeld. MultiSafePay geeft iedere aanmelding zijn eigen kenmerk. Voor één kenmerk kan de betaling dan in orde zijn, voor de andere word je dan nog herinnerd. Als je twijfelt, dan kun je contact opnemen met info@deleukstetaartenshop.nl of met MultiSafePay via support@multisafepay.nl of telefonisch: +31 20 85 00 500.

Ik krijg een foutmelding bij het betalen. Wat moet ik nu doen?
Als je hebt gekozen voor een van de betaalmethodes van MultiSafePay, dan ontvang je van hen binnen een half uur een e-mail met een betaallink, zodat je de betaling alsnog in orde kunt maken. Als je liever de bestelling opnieuw plaatst, dan is dat uiteraard prima. Je kunt de e-mails van MultiSafePay dan negeren. Een bestelling met status Pending vervalt uiteindelijk vanzelf.

Als je hebt gekozen voor achteraf betalen via Klarna, dan hangt het ervan af welke melding je krijgt. Bij vragen kun je uiteraard contact met ons opnemen.

Mijn gegevens worden niet door Klarna geaccepteerd?
Controleer of alle gegevens correct ingevuld zijn, mogelijk is er een typefout gemaakt, probeer het gerust nog een keer. Word je onverhoopt toch geweigerd door Klarna, kies dan voor een van de betaalmethodes van Multisafepay. Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dien je 18 jaar of ouder te zijn. Betalen via Klarna is alleen mogelijk tot een orderbedrag van € 250,-.
Wanneer je zeker bent van de ingevulde gegevens en er wordt toch aangegeven dat de gegevens niet juist zijn, dan kun je ook met Klarna zelf contact opnemen. Zij zijn te bereiken via + 31 20 808 28 52 en via klantenservice@klarna.com.

Betaalmogelijkheden


 
iDEAL
Betalen via iDEAL doe je veilig en snel. Het is gebaseerd op internetbankieren en lijkt op pinnen. Je rekent af in een vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. Alle gegevens staan al klaar en de betaling wordt direct uitgevoerd. iDEAL is alleen beschikbaar voor Nederland. Vanuit België is Bancontact een directe betaalwijze, vanuit Duitsland kunt je kiezen voor Sofortuberweisung.

SOFORT banking
Vanuit Duitsland kun je kiezen om te betalen via SOFORT banking. Voor het gebruik van deze betaalmethode worden er geen extra kosten in rekening gebracht.

Bancontact
Voor onze Belgische klanten is de betaalmethode 'Bancontact' beschikbaar.
Kies voor Bancontact als betaalmethode. Na het invoeren van de benodigde gegevens word je betaling direct verwerkt en van je bankrekening afgeschreven. De bestelling wordt direct in behandeling genomen. Bancontact is alleen beschikbaar voor België.

Klarna (alleen in Nederland mogelijk)
Door te kiezen voor Klarna kun je de bestelling achteraf betalen.
In het bestelproces kies je voor betalen via Klarna, dan klapt een invulveld uit (klik daarom niet direct op ‘Verder’). Vul het daarvoor bedoelde formulier naar waarheid en zo compleet mogelijk in. Op basis van deze gegevens vind een kredietcheck plaats. Je ziet direct of je gegevens worden geaccepteerd. Rond vervolgens het bestelproces verder af. Zodra de bestelling bij ons binnen is, worden de artikelen zo snel mogelijk verstuurd. Binnen enkele dagen na verzending ontvang je per e-mail de factuur. De betaling hiervan dien je binnen 14 dagen aan Klarna te voldoen.

Let op; voor achteraf betalen via Klarna geldt het volgende:
- Het kiezen van een ander afleveradres is bij deze betaalwijze niet mogelijk.
- Je dient ouder te zijn dan 18 jaar om gebruik te kunnen maken van deze betaalmogelijkheid.
- Wanneer je kiest voor deze betaalmethode ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna.

Creditcard (Visa, American Express en MasterCard)
Houd bij deze betaalmethode je creditcard bij de hand. Je hebt je creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC-code nodig. Deze code staat op de achterkant van je creditcard en bestaat uit drie cijfers.
Alle MultiSafePay creditcard transacties worden uitgevoerd met ondersteuning van het 3D Secure programma. Bovendien staat MultiSafePay onder toezicht van De Nederlandse Bank.
Creditcard is beschikbaar voor de volgende landen: Nederland, België, Denemarken, Frankrijk, Italië, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk, Finland, Zwitserland, Noorwegen, Spanje, Sweden, Polen.

PayPal
Heb je een PayPal-account? Dan kun je direct je betaling overmaken naar ons PayPal-account. Je betaling wordt online geautoriseerd zodat je direct weet of de betaling is goedgekeurd.
PayPal is beschikbaar voor de volgende landen: Nederland, België, Denemarken, Frankrijk, Italië, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk, Finland, Zwitserland, Noorwegen, Spanje, Sweden, Polen.

Apple Pay

Met Apple Pay betaal je eenvoudig en snel. Kies bij het afrekenen voor Apple Pay als betaalmethode. Vervolgens kun je door middel van de vingerafdrukscanner of je Face ID de betaling afronden.

Cadeaubon


 
Betalen met Deleukstetaartenshop cadeaubon

In je winkelwagen klik je op doorgaan naar bestellen. Je wordt doorgelinkt naar de pagina waar je je gegevens moet invullen en waar je een betaalmethode moet kiezen. Onderaan bij afrekenen staat onder het totaalbedrag cadeaubon code, vul hier je code in. De waarde van de bon zal verrekend worden met het totaalbedrag. Is het totaalbedrag minder dan je bon? Dan blijft het overige bedrag in tegoed staan. Dit kun je dan weer gebruiken bij je volgende bestelling. Je kunt ook meerdere cadeaubonnen tegelijk verzilveren.

Kortingscode inwisselen


Heb je een kortingscode die je wilt inwisselen? Let dan op het volgende:

  • Zorg dat je bent ingelogd in je account
  • Je kunt één kortingscode per bestelling gebruiken
  • Kortingscodes werken niet in combinatie met aanbiedingen